ТЕРАПІЯ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

 

За підтримки Ресурсного центру ГУРТ та Міжнародної громадської організації «Всесвітня єврейська допомога» у Боярці буде створено кімнату сенсорної інтеграції та адаптивної фізкультури.   

Вагому роль у розвитку дитини відіграє здатність об’єднувати та аналізувати інформацію, що надійшла через кілька каналів сприймання, тобто так звана сенсорна інтеграція.

Її дисфункція супроводжує чимало відхилень у розвитку дитини дошкільного віку. Їх причина у сенсорній дезінтеграції.

Наслідком поганої сенсорної інтеграції дитини можуть  стати всілякі неприємності з повсякденною роботою вдома, в дитячому садку, у дворі і в школі. Аномальність дій і взаємодії почуттів може проявлятися проблемами в спостереженні, поведінці, навчанні, виконанні точних дій, читанні, писанні, руховій активності і функціонуванні в суспільстві. Дитина з порушенням СI  може вести себе дивно і незрозуміло для оточуючих. Якщо неправильно отримує і обробляє сенсорні подразники,  може не терпіти миття голови, плескання або чухання без видимої причини, крутитися на стільці, уникати близького контакту або вимагати його частіше, ніж його однолітки.

Для проведення терапії використовується багато корисних предметів, таких як: канати, гойдалки, скейтборд, сходи. Заняття базуються на грі, під час якої проводяться завдання.

Терапія призначена для:

  1. дітей дошкільного та шкільного віку , у яких ви можете помітити наступні симптоми:
  • затримки в розвитку мови,
  • труднощі в школі ( з читанням , листом, правописом ,рахунком) ,
  • гіперактивність психомоторики – поведінка дитини з синдромом гіперкінетичним буває причиною неприємностей в різних життєвих ситуаціях вдома, в школі, в групі однолітків. Труднощі з концентрацією уваги, гірші результати у навчанні, ніж це випливало з його інтелектуальних можливостей, відсутність визнання серед дорослих і в колі однолітків, це найбільш часто зустрічаються проблеми дитини.
  • порушення уваги (ADD),
  • затримка рухового розвитку,
  1. дітей з групи перинатального ризику
  • вагітність під загрозою,
  • навантаження перинатальні,
  • кесарів розтин,
  • недоношеність,
  • спадкові фактори – де терапія проводиться як профілактично, прийняті в ранньому періоді розвитку дитини, знижує або усуває ризик розвитку порушень сенсорної інтеграції.
  1. і дітей:
  •  З затримкой психофізичного розвитку,
  • з синдромом Дауна,
  • з розладами аутистичного спектру,
  • з синдромом Аспергера,
  • з Церебральним Паралічем (MPDz),
  • Вправи для тактильної стимуляції: розробка стоп, кистей рук, поверхні тіла, особи.
  • Вправи для зорової стимуляції: вправи з яскравими предметами, або навпаки, сеанси з приглушеним світлом.
  • Стимуляція нюху: відбувається даний вид терапії за допомогою подразників різної сили, в залежності від індивідуальних особливостей.
  • Стимуляція вестибулярного апарату: для такого виду терапії необхідно помістити пацієнта в рух, це можуть бути перекиди, повороти, стрибки.
  • Смакове – техніка на основі різних смакових подразників, в залежності від необхідності.

Стимуляційні заняття проходять кілька разів на день, в більшості випадків 2-3 рази. Системні заняття відбуваються протягом одного сезону, після чого переглядаються, можливі поправки в силу результативності методики. Вправи можуть ускладнювати, можуть вводити елементи тренінгів для поліпшення моторики і тілесної координації, все в залежності від індивідуального результату.

♥ПІДТРИМАЙ ПРОЕКТ♥

Долучися до створення зали сенсорної інтеграції та адаптивної фізкультури для дітей з особливостями у м.Боярка:

♥ Поділися інформацією про цей проект у соцмережах серед своїх друзів

♥Згадай, кому з твоїх знайомих буде корисна спортивна зала, наповнена спеціалізованим обладнанням для терапії сенсорної інтеграції та розкажи їм про цей проект

♥Приходь на відкриття зали терапії сенсорної інтеграції у липні 2019р.!

ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?

(098)515-85-06